Isyarat yang ku tunggu..


Jangan bilang aku tak mengejarmu..

Jangan bilang aku berdiam diri..

Jangan bilang aku menyerah..

Jangan bilang aku tak sanggup lagi..

Menggapaimu..Meraihmu..

Apa yang ku pinta..sedikit saja isyarat..

Sedikit saja waktu..untuk buktikan semua itu..

Apa yang ku rasa..apa yang ada..di dalam hatiku..

Tapi..

Jika ini sesuatu yang terakhir..biarkan aku mengakhirinya.

Dengan indah..

Telah sering ku katakan kepadamu..

Kau tahu isi hatiku..kau tahu rasaku..dan kau tahu..

Apa yang ku tunggu 4 tahun ini..

Bila kelak aku tak bisa lagi kau sentuh..

Tak mampu lagi kau tatap..

Tak mungkin lagi kau rengkuh..

Ingatlah satu hal..yakinilah itu..

Aku tak pernah berbagi hati..

Kesalahan yang ada..kesalahpahaman yang ada..

Aku mencintaimu..hingga kini..

Temui aku dimana Tuhan mempertemukan kita dulu..

nb. Kekecewaan saat yang kau cintai

Tak melihatmu secara utuh..

Sesungguhnya kekuatan cinta yang nyata bagimu..

Isyarat yang ku tunggu..

Leave a Reply

